Contact
Actualizari program salarii
 

Actualizari program

 
Actualizarea 023 din 02.08.2010
      Modificarile survin ca urmare a aparitiei OUG 58/2010, care prevede impozitarea tichetelor de masa/cresa/vacanta incepand cu 1 iulie 2010, fara retinerea contributiilor sociale.
      *In Nomenclatoare>>Parametri, la Optiuni (dreapta sus), puteti alege intre "Operare numar/sume tichete" si "Operare tichete cu serii".
Prestabilit este "Operare numar/sume tichete", care presupune ca nu veti gestiona tichetele doar ca numar si suma, fara a urmari aici seriile acordate nominal.
      *In Operare>>Pontaj, s-a introdus o rubrica Tichete, cu un buton pentru acces rapid.
      *La Operere>>Tichete de masa (sau prin butonul pentru acces rapid din Pontaj), ajungeti la formularul de operare a tichetelor.
Se incepe cu Completare zile lucrate (pentru toti salariatii sau doar cei ca au primit in luna anterioare), prin care se completeaza rubrica zile lucrate.
Apoi se merge pe Acordare, unde puteti opta pentru acordarea unui anumit numar de tichete, sau pentru toate zilele lucrate.
Dupa aceasta puteti modifica unde este cazul. Puteti eficienta, folosi butonul de Operare (aceeasi iconita ca si butonul Modificare).
Pentru verificare, aveti disponibila in acest formular, lista cu numarul si valoarea tichetelor acordate fiecarui salariat.
      *Au fost modificate statul de salarii, fluturasii si centralizatorul statului de salarii, pentru a reflecta impozitarea tichetelor de masa.
         
Actualizarea 022 din 05.07.2010
      *S-au modificat unele validari la operare concedii medicale si la raportarea CASS - concedii medicale.
         
Actualizarea 021 din 09.06.2010
      *S-a modificat raportarea CASS - concedii medicale, in conformitate cu Ord.430(470)/11.05.2010 publicat in M.O.312/12.05.2010.
      In noul format sunt prevazute mai multe informatii de pe certificatele medicale, de aceea, in cazul in care ati operat deja concediile medicale, si inca nu ati raportat, va trebui sa le parcurgeti pe toate si sa adaugati informatiile suplimentare cerute.
      Dat fiind ca la majoritatea Caselor de sananate, deocamdata se preiau declaratiile tot in formatul vechi, la generarea raportarii puteti alege intre formatul anterior si cel stipulat in Ord. 430. Ramane sa va informati la Casa de sanatate asupra momentului in care se va trece la noul format (probabil peste cateva zile).
      *S-a adaugat posibilitatea de a actualiza inspre lunile urmatoare a modificarilor efectuate intr-o luna anterioara.
      Optiunea este disponibila in Sistem>>Propagare modificari. Puteti selecta salariatii pentru care doriti actualizarea informatiilor, si lunile in care sa se faca actualizarea.
      *S-a adaugat posibilitatea de a elimina dubluri din Registrul de evidenta a salariatilor din baza de date a ITM.
      Daca ati modificat/corectat cel putin o data numarul intern sau data interna a contractului, cu siguranta aveti contracte dublate inregistrate in aplicatia de preluare REviSal a ITM. Aceasta se datoreaza unei deficiente de proiectare a aplicatiei de centralizare a ITM, eroarea apare si pentru cazurile raportate prin aplicatia REviSal pusa la dispozitie contribuabililor de catre ITM.
      Abordarea folosita (Incetarea pozitiilor dublare cu aceeasi data cu data contractului dublat) a fost sugerata de catre reprezentantii TeamNet (firma care gestioneaza bazele de date ale ITM in ce priveste REviSalul). Daca nu aveti parola pentru raportarea online a REviSal-ului, nu puteti folosi aceasta optiune, deoarece nu puteti identifica eventualele contracte dublate.
      Optiunea este disponibila in Raportari>>Registrul de evidenta salariati>>Butonul Eliminare dubluri. In ecranul care apare va este detaliat modul de lucru.
      *S-a introdus posibilitatea exportului in Excel a Centralizatorului obligatiilor de plata, intr-un format aranjat. Accesibila pe Listare>>Liste>>langa Centralizator.
      *La Acte aditionale, la modificare tip norma (Norma intreaga/Fractiune de norma), apare pe lista si noul program de lucru (numarul de ore/zi sau ore/luna - in cazul in care nu completati cu altceva rubrica Explicatie)
         
Actualizarea 020 din 20.04.2010
      *S-a actualizat fisierul de asistenta VertiSal (help). Este accesibil contextual, apasand tasta <> oriunde in VertiSal, sau prin meniul Sistem>>Help.
      *Sau adaugat decizii incetare contract pentru :
            - deces salariat (art.56 lit.a);
            - pensionare (art.56 lit.d);
            - expirarea termenului contractului individual de munca incheiat pe durata determinata (art.56 lit.j);
            - disciplinar (art.61 lit.a);
            - demisie la cererea salariatului,cu preaviz (art.79 alin.1).
      S-a adaugat tipul de element SeS - Semnatura salariat, la decizii, astfel, puteti opta daca doriti sa apara acest element pe decizii sau nu.
      Deciziile de incetare contract se pot genera/modifica/lista pe Operare>>Acte aditionale>>butonul de listare (evident, dupa adaugarea in acte aditionale a incetarii contractului).
      *S-a introdus posibilitatea exportului in Excel a notelor contabile, intr-un format aranjat. Accesibila pe Listare>>Liste>>langa Nota contabila.
            
Pagina - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20
- 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 -
Copyright © 2006-2018 S.C. Verticas S.R.L. Toate drepturile rezervate.             Termeni si conditii