Contact
Actualizari program salarii
 

Actualizari program

 
Actualizarea 010 din 27.01.2009
      *Modificare procent CAS angajator la 18,5 din ianuarie 2009.(OUG 226/30.12.2008)
      *Modificare tarif risc, in functie de codul CAEN din ianuarie 2009.(site CNPAS)
      *Modificare salar minim la 600 ron pt. program de lucru normal din ianuarie 2009.(HG 1051/12.09.2008 )
      *Modificare plafon deductibilitate la 400 euro/an la pensii facultative din ianuarie 2009.(OUG 127/8.10.2008)
      *Modificarea zilelor legal nelucratoare pentru anul 2009.(Legea 202/21.10.2008)
      *Au fost adaugate optiuni noi:
-Angajati cu ore/luna. Pentru angajatii cu program de lucru sub o ora/zi, puneti norma=0 si precizati la program de lucru numarul de ore/luna. Pentru angajatii respectivi, nu se pot inregistra concediile medicale, neavand sens.
-Daca aveti angajati cu mai multe contracte de munca la aceeasi firma, la crearea declaratiilor (somaj, sanatate, pensii) se ofera posibilitate cumularii automate pe o singura pozitie. Aplicatiile de preluare ale institutiilor respective nu accepta mai multe pozitii pt. un CNP. Daca aveti asemenea cazuri, pt. declaratia la CAS, se recomanda verificarea pozitiei cumulate.(puteti folosi programul de verificare oferit de CNPAS)
-S-a adaugat posibilitatea salvarii rapoartelor in format PDF direct din aplicatie si in cazul in care nu aveti instalata nici o inprimanta virtuala.

      *Puteti lista/salva pe discheta fisele fiscale. Va reamintesc ca trebuie sa fiti in ianuarie 2009 pentru a lista fisele fiscale pe 2008. La fisc se raporteaza numai discheta si borderoul in doua exemplare.
 
Actualizarea 009 din 06.01.2009
      *Modificare mod de calcul a contributiei angajatorilor pentru persoanele cu handicap neincadrate, incepand cu luna decembrie 2008 (Ordin 590 din 12.11.2008 publicat in M.O. 817 din 05.12.2008
      *Au fost adaugate optiuni noi:
      -Se poate tine evidenta angajarilor anterioare si a perioadelor de suspendare. Pentru acesta trebuie sa bifati rubrica "Completez istoric angajari" pe Nomenclatoare>>Parametri. Dupa aceea aveti acces la formularul unde se evidentiaza angajarile anterioare din Operare>>Date despre salariati>>...in dreapta aveti un buton "Angajari ant.". Daca acordati spor devechime, trebuie sa operati cu atentie datele introduse aici.
      -Se poate tine evidenta declaratiilor legate de salarii. Formularul il gasiti pe Raportari>>Evidenta declaratii.
      -S-a adaugat adeverinta pentru somaj. O gasiti in Listare>>Adeverinte>>...dupa selectia angajatului ... "Adeverinta somaj". Pentru a genera adeverinta pentru AJOFM, trebuie ca in prealabil sa completati Istoricul angajarilor si a perioadelor suspendate si Evidenta declaratiilor la AJOFM din ultimele 12 luni.
      -S-a adaugat posibilitatea salvarii rapoartelor in format RTF, si (daca aveti instalat Microsoft Word) in format DOC. Aceste fisiere pot fi editate in Microsoft Word.
Actualizarea 008 din 05.10.2008
      *Modificare declaratia CAS - afecteaza doar cazurile de accidente de munca
In anexa 1.2 la punctul T. (Contributia la asigurari sociale de sanatate conform Legii 95/2006, art. 260 alin.3) se calculeaza numai asupra indemnizatiei pentru incapacitate temporara de munca datorata accidentelor de munca si bolilor profesionale suportata din fondul de asigurari pentru accidente de munca si boli profesionale (FAAMBP).
(Ordonanta de urgenta nr. 93/2008 la art. I pct. 58).
      *S-a operat modificarea salariului minim la 540 incepand cu Octombrie 2008 (Hotararea de Guvern nr. 1051 din 12.09.2008)
      *S-a operat modificarea unor procente incepand cu salariile lunii Decembrie 2008:
            -Contributie CAS angajator: pentru conditii normale de munca 18%;pentru conditii deosebite de munca 23%;pentru conditii speciale de munca 28%
            -Contributia datorata de angajatori la bugetul asigurarilor pentru somaj la 0,5%
            -Contributia datorata de angajator pentru asigurarile de sanatate la 5,2%
      *Au fost adaugate optiuni noi la aplicatia MultiDec - raportarea mai multor sociatati pe aceeasi discheta (parte a VertiSal Profesional):
            -Acum este posibila salvarea in directoare denumite dupa CUI, director firma sau denumire firma. Se poate salva si in orice alta locatie decat discheta.
Actualizarea 007 din 07.08.2008
      *S-a adaugat Adresa de inaintare pt. depunerea ReviSal in format electronic - pt. clientii care nu raporteaza on-line, accesibila pe Raportari>>Registrul evidenta salariati>>Adeverinta inaintare.
      *S-a revenit la raportarea in ReviSal a domeniului de activitare al angajatorului pe baza de IdCAEN(cum face aplicatia ReviSal), nu de CAEN (cum recomanda documentul "Format si structura fisier aferent registrului electronic.pdf"
accesibil pe http://www.inspectiamuncii.ro.), abordarea din urma ducand la refuzuri la depunerea la ghiseu.
      *Mici modificari la foaia colectiva de prezenta.
      *Modificare validare declaratie CAS. Este permisa salvarea pozitiilor fara zile lucrate sau prestatii (cu avertizare), singura conditie pentru cuprinderea in declaratie fiind existenta bazei de calcul.
Pagina - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20
- 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 -
Copyright © 2006-2019 S.C. Verticas S.R.L. Toate drepturile rezervate.             Termeni si conditii